Fått en chans att ta min musik utanför lilla Väsby! :O

Subway mackan var jätte god! Tyvär blev det lite dyrare än jag hade tänkt när vi ville ha dricka till men det gör ju inget så länge det är mamma och pappa som betalar :P

Skolan:
Dagen startade väll inte precis jättebra "/ Jag var lat och ouppmärkssam så jag missade bussen och fick det lite stressigt. Men jag hann och det är det som räknas :P Vi kollade på en film i 2 timmar som hette "Bowling for Columbine" och den var allderles för lång! I början var den ganska intressant men efter ett tag så fick man ont i rumpan av att sitta still så det var ingen höjdare, tyvär :P På eftermiddagen så diskuterade vi filmen och sedan fick man välja om man ville plugga Engelska, sam eller Matte, vilket jag valde eftersom vi har prov imorron :P Jag hjälpte även Amanda att fota lärarna vilket tog lite tid.

Music update:
På gitarrlektionen fortsatte vi spela "Our last summer" och sedan fick jag en god nyhet! Ingemar hade fått ett mail från sin chef (Helena) om en "organisation" som heter RUM sökte unga tjejer som skriver egna låtar. Det är så att den 8 mars (tror jag att det var) så planeras en lite större konsert (ca 1000 åskådare trodde Ingemar) än de jag har spelat på. Jag ska därför skicka in mina 2 självskrivna låtar och sedan väljer de ut de som ska vara med. Det är även så att man kommer ha ett band/orkester bakom sig som spelar musiken. Jag hoppas värkligen att jag blir utval för att det skulle vara helcoolt att spela för nya ansikten, i stan på Nybrokajen till och med! Åååh vad jag längtar! haha :P

Nu tror jag att det är tid för lite matte plugg. Har skjutit upp det tillräckligt länge nu!
Kram Tette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0