Chocklad <3

Håret är klart nu och det blev väll sådär, vi får se hur det blir efter att jag har tvättat det och fixat lite :P Just nu ser det lite ruffsigt ut xD Jag har så mycket och tjockt hår så det är svårt att få det att sitta i när man gör det själv. Jag har iallafall bestämt att om jag gillar det så ska min frissa få göra det ordentligt på mig :D

Nu sitter jag i mitt rum och käkar godis! Chocklad mums! :D För mig är choklad en av de bästa sakerna som finns.

Imorron ska kanske jag och Stefani se på Paranormal Activity 2! :O Jag hoppas att den är bättre än den första och att den är läskigare. Buuuuh! Imorron ska jag även förbereda engelska uppsatsen om Holes (en bok som vi läst) lite mindre kul men det måste göras :P

Ska kolla om det är nått kul på tv ikväll!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0