Torsdag och Fredag.

Tjenare allihopa!
Här kommer lite uppdatering på vad som har hänt i veckan :P


Torsdag:
Dagen spenderades framför datorn, finns inte så mycket mer att säga om den dagen förutom att jag gjorde pizza med ost, salami och tomatsås till lunch :P



Fredag:
Vaknade ganska tidigt för att åka till ishallen och åka skridskor med Matilda, Cassandra och Amanda :) Det var riktigt kul för jag älskar att åka skridskor :D Jag "ramlade" dock ett par gånger, men sånt e livet :P Vi åkte väll i ungefär en timme och när jag kom hem så bestämde vi att min familj skulle åka till Centrum för mamma hade hittat nått som hon ville köpa. Vi tog även en fika och jag åt blåbärspaj, mums, fast riktig hammagjord är godare :P
Vid 5 körde pappa mig till stationen och där tog jag tåget till Kista med Stefanie och Inez. Vi kom dit lite tidigt så vi fick vänta rätt så länge men sedan blev det iallafall bio. Vilken film kanske ni undrar då? Jo vi såg "Saw 3D" och jag tyckte inte att den var så bra men det gjorde Stefanie :P Jag tyckte mest att den var äcklig! :O

Det var de två dagarna det!
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0