Tiokampen, släktkalas och mumsig middag ;)

Härligt att det äntligen är helg! Håller ni inte med?

I morse var det iallafall prisutdelning i Tiokampen :P Lite knäppt att jag fortfarande är med i det eftersom att jag inte tycker om det men jag tänkte att jag kunde köra nästa år också för sedan har jag alla medaljer :P haha. Iallafall så var det lika långtråkigt som vanligt och höjdpunkten var när bandet, mina vänner, Frozen Fearz spelade :D De är väldigt duktiga och jag älskar Bellas röst! <3

Pappas sida av släkten kom hit runt 2 för att fika och fira Josse som fyller 14 idag! Grattis Josse! :P Det slutade med att vi kollade på roliga klipp på youtube :P Det brukar ofta bli så ;)

Till middag käkade vi kinamat! :D Jag bestämde mig för att göra ett undantag från den friterade kycklingen och åt istället kyckling med nudlar :) Det var jätte gott och man blev inte alls mätt på samma sätt ;) Pappa och farmor hade fått glass med till sin efterrätt så jag snodde lite glass ifrån frysen xD

Igår kväll var jag hos Tina och gjorde egen pizza med henne och Amelie :D Pizzan blev jättegod och vi hade en riktigt trevlig kväll även fast halva Tina fortfarande är kvar i USA :P Vi kollade på "Remember me" och sedan sökte vi lite på youtube :P När Amelie hade gått så gjorde Tina en jättefin fläta på mig som jag fortfarande har kvar :P Jag gillar verkligen den <3

Jag fick ett jättebra tipps om att skriva lite om min musikutrustning mm. och jag tänkte att jag ska försöka göra det någon dag framöver :D

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0