The Box

Jag tittade nyss på "The Box" med min familj och konstigt nog så hade jag sätt slutet förut :S Filmen var iallafall lite komplicerad och den var inte så jättebra men den var lite halvt läskig. Det handlar om ett par som får en låda med en knapp på och om de trycker på knappen får de 1 miljon kronor men då kommer också någon att dö. Den var jätteskum, men det var iallafall gott med chips och ostbågar :P

Nu hade jag tänkt att lägga mig och läsa lite i min svenska bok som för övrigt är skitbra! :O :D
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani

Jag tyckte den var jättebra jag X)

Jag läste ut min bok till svenskan igår, den var dålig så det var skönt att bli av med den. Hoppas filmen är bättre ^^

Ha en fortsatt trevlig helg!

2010-11-14 @ 13:35:46
URL: http://stefanisblogg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0