Musik projekt i Mars! :)

Hejsan hoppsan! Många inlägg idag men iallafall...

Igår skickade jag in mina låtar "I will fight(Outrage)" och "Mindre värd" till de som har hand om detta projekt i Mars som jag vill vara med på, så nu är det bara att vänta och se om jag kommer med! Hoppas, hoppas, hoppas! "håller tummarna!" Jag skrev även en lång beskrivning om mig och mina låtar som jag hade tänkt lägga upp här på bloggen när jag inte har så mycket att skriva om för ni har ju faktist inte fått reda på så mycket om vad som hänt i mitt liv innan jag började blogga. :P

Jag har även laggt upp "I will fight(Outrage)" på SoundCloud så att Universal Music kan lyssna och kommentera :D

Jag har också tänkt att jag ska börja skriva lite kortare och fler inlägg så att det inte blir så mycket att läsa varje gång :P Vi får se hur det går med det xD

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag håller tummarna för dig :D Och j har också tänkt på att jag ska skriva lite kortare inlägg i min blogg haha! <3

2010-11-05 @ 11:44:24
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0