Måndag och Tisdag :)

Måndag..:
var en ganska händelselös dag. Jag satt som vanligt framför datorn och hade tråkigt under dagen :P Efter maten  följde jag med mamma och pappa och handlade mat på Ica Maxi och City Gross. Jag fick ett par tights och 2 nya tandborstar :P På kvällen tittade vi på "Svenska Hollywood Fruar" och gav även "Pansionärsjävlar" en chans.

Tisdag:
Idag sov vi ut ordentligt och sedan drog jag och Josse till Centrum och hämtade ut hennes ID-kort, jag fick även köpa en bussremsa för annars hade inte Josse kommit hem xD Efter det unnade vi oss en varsin glass och sedan tog vi bussen till Rotebro för ett besök på Musiklagret. Vi var lite osmarta så vi tog bron över järnvägen istället för att gå under den :P Jag köpte ett Capo till min stål-strängade gitarr men jag har listat ut att den även funkar till min nylon-strängade.

Väl hemma spelade jag faktist in en ny cover som jag ska försöka slänga upp på youtube ikväll. :D


En av de bästa Capon som finns, enligt mig! Superlätt att använda och lätt att ta med sig! :)

Hare gött!
Kram Therese!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0