Ledig från skolan! :D

Idag var man ledig från skolan! V Ä L D I G T skönt :P Jag valde att börja dagen med sovmorgon till kl.11, ville väll igentligen inte gå upp då heller men eftersom jag skulle på utvecklingssamtal så var jag tvungen. Detta var mitt första samtal med pappa ;) haha men iallafall så gick det fort så vi bestämde att vi skulle köpa nogatmasariner på konditoriet brevid skolan och sedan bjöd vi hem farmor på fika ;)

Sen körde vi mamma till docktorn och efter det fick jag min vilja igenom så vi åkte till ÖB och shoppade lite :) Det visade sig vara ett bra beslut eftersom det resulterade i ett sparkonto men 100 kr varje månad från mamma och pappa + ett rutigt block, en väckarklocka och lite julklappar :) Jag slapp träningen också för den delen vilket är bra med min träningsvärk :P


Nu ska jag fortsätta läsa min bok och plugga lite!
Hare Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0