Knäppa mobil!

Idag har jag krånglat med min mobil som tydligen inte klarade av programvaran (?) men det löste sig efter en lååååång stund. Jag har även fått väldigt ont i halsen så jag är orolig att det inte blir någon konsert den 8:de :( Jag får köpa halstabletter och hoppas på att det hjälper! Det är ju även så att det är lucia snart och jag vill gärna vara frisk då också ;)

Jag kom på att jag inte berättat att jag har köpt en vårjacka :P Mamma har dock lagt undan den så ni får se i vår istället :P

Imorron bitti har jag ingen tyska så jag börjar lite senare och så fick jag reda på av Amanda att vi inte har någon sam på eftermiddagen så det blir en lite kortare dag :P

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0