Igår och idag :)

Gårdagen:
I går var en bra dag! :) Jag, mamma, pappa och Josse åkte till Arninge för att köpa skor till mig och henne men det slutade med att vi shoppade både det ena och det andra på olika ställen :P Jag fick iallafall 2 par stövlar från Skopunkten som jag ville :D 
När vi kom hem kom farmor och åt middag med oss och på kvällen tittade vi på "Remember me". Jag trodde inte att den skulle sluta som den gjorde :O Jag tycker att den var bra men det känndes som att Robert Pattinson var fast i Edward för han spelade alderles för likt. :P

               
               


Idag:
Idag har jag storstädat mitt rum. Dammat, damsugit och städat. Blääääää.
Nu ska jag äta blåbärspaj som jag gjort :P

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0