E-mail :(

Kommer ni ihåg att jag snackade om en konsert i vår då jag kunde få chansen att ta min musik utanför väsby om jag blev uttagen? Jag blev iallafall inte uttagen, vilket jag tycker är väldigt synd för jag hade sätt fram emot detta :( Troligtvis hittar jag fler chanser men det kanske tar lite längre tid "/

Lite av det som stod mailet:
"Tyvärr innebär det för dig som får detta mail att din låt inte har kvalificerat sig bland de 11 slutgiltiga låtarna. Det har varit otroligt svårt, och in i det sista var jag till och med tvungen att lägga till en extra låt för att det var helt omöjligt att välja bort någon av de slutgiltiga. 

Kriterierna jag har utgått ifrån är följande:

* Hur låtarna skulle göra sig i symfoniorkester
* Vilket användningsområde en låt kan ha i C-uppsatsen som är en viktig del för mitt engagemang i projektet.
* En bra blandning för konserten som helhet
* Mitt helt subjektiva tycke och smak

Det innebar att jag fick välja bort MYCKET bra material bara för att det var för många låtar i liknande stil.
Jag tackar er alla för att ni bidragit med mycket fint material och önskar er lycka till."

Jag får helt enkelt fortsätta spela här i Väsby ett tag till. Jag tror att jag ska prata med Ingemar nu på torsdag och se om han har något på G :P
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0