Äntligen Fredag! :D:D

Jippi! Nu är det äntligen fredag! :D

I morse hade jag sovmorgon, vilket är väldigt ovanligt, så jag hade bara 2 matte lektioner + lunch :D När jag kom hem så började jag läsa "Asyl" av Liza Marklund och har inte riktigt kunnat sluta :P Boken är verkligen jättebra (Y) Precis lika bra och spännande som den första! :D

Nu ska jag hem till Tina och så ska vi göra egen pizza och titta på "Remember Me" igen :P (Amelies filmval) :P

God jul tänkte jag skriva nu bara för att det var tomtereklam på Spotify! Haha
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Har du en egen hemmastudio?

Tänkte om du kanske kunde berätta vad du har för mick och allt sånt där?

Kostnader osv

2010-11-13 @ 01:31:10
Postat av: Therese

Hej!

En liten version av en hemmastudio kan man väll säga att jag har. Det var ett bra tipps. Jag ska försöka göra det någon dag framöver :)

2010-11-13 @ 19:11:03
URL: http://musicbytette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0