3 dagar

Oj oj oj! Lite dåliguppdatering men jag har faktist en anledning :P
Jag hade inget internet när jag ville uppdatera ;)

Lördag:
Japp, detta var dagen för den årliga släktträffen och den här gången var även min nya syssling med och hans farmor och farfar från England. De stannade tyvär bara en stund men det blev en trevlig kväll iallafall. Min minsta kusin Ella som är 1 år och 2 månader gick runt som en pingvin och ropade på mamma eller Lea :P Jättegullig :D
Jag fick även reda på att Lea och jag är lika :P Lite konstigt men jag säger inte emot :P

Söndag:
Jag hade massa oplanerade planer för denna dag men glömde bort dem när jag tvingades plugga historia i 4 timmar. Det jag hade tänkt göra var att gå på musikskolans Beatleskonsert samt massor med andra saker men så bidde det inte :P
På kvällen hade jag träning och då körde vi ett fyspass vilket var riktigt jobbigt. Jag läste även ut min svenska bok och började på en ny, "Som jag vill vara" av Katarina Von Bredow, men jag vet inte vilken dag det var :P

Idag:
Idag var det en vanlig skoldag. Det jag reagerade mest på var gympan så vi gjorde övningar på och med en pilates boll och det var riktigt jobbigt eftersom att jag redan hade träningsverk överallt. :(

Hare Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0