Konsert! :D:D

Tänkte att det var dags för lite information om konserten jag ska sjunga på nästa vecka :) Det är som sakt en julkonsert men vad jag vet så är det inte så många som ska sjunga uten det blir nog lite mer spelande. Men jag ska iallafall uppträda för första gången sedan agusti! :O

När: 15 december
Tid: 19.00
Var: Vilunda aulan
Låt: Winter Wonderland
Komp: Piano - Agneta, gitarr - Pelle, bas - Micke (inte säker på deras namn)
Inträde: Gratis

Det var det som jag tror är det mest intressanta men givetvis är det bara att fråga på om det är något som är oklart. Jag skulle tycka det var jätteroligt om ni skulle vara intresserade av att komma :) Det är ju alltid roligare med mer folk! Framträdandet kommer givetvis att filmas och läggas upp både här och på min Youtube kanal.

Jag hoppas att få se några av er där!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0