JULLOV! :)

Tyvärr lär jag inte njuta så jätte mycket eftersom att mitt liv varit i skolan de senaste veckorna xD Dessutom drar Amanda till Dalarna så henne får jag klara mig utan :P

I morse var det julavslutning först på Vilunda och sedan på Kultur. Vilundas avslutning gick bra (Y) Lägger troligtvis upp videon på FB :P I mitten av den andra showen var jag tvungen att springa till Kultur för Lisa hade tagit fel på tiden :P Väl där så sjöng jag, Matilda och Moa Hallelujah men min mick var för låg så man hörde knappt :(

Eftersom att jag var tvungen att springa från Vilunda så hann jag inte säga God Jul till kören :( Men, men. Efter alla avslutningar följde jag med Amanda hem och vi bytt julklappar och var lite almänt sociala xD

När jag skulle hem glömde jag mobilen där så jag fick åka och hämta den efter maten. Jag följde också med mamma och pappa och julhandlade. Det tar alltid lika lång tid för mamma att handla :P

Nu ska jag ladda in videorna i datorn!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0