Gott Nytt år! :D

Hur har året varit för dig? Bra! (Y) :D
Bättre än förra året? Absolut!
Någonting du aldrig kommer glömma från året? Jodå
Har du flyttat under året? Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? Japp :)
Isåfall vilken? Många, tro mig! Just nu Trust - Keyshia Cole
Har du kysst en främling? Nupp
Hur har din kärlek varit i år? Usel :P
Har du varit kär? Haha det var länge sedan ;)
Har du sagt jag älskar dig till någon? Det har jag säkert
Har du haft ett hemligt förhållande? No
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Förhoppningsvis inte!
Har någon i din släkt avlidit? Nej, som tur är :D
Har du slagit någon med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej
Har du gjort någonting du ångrar? Inte nått speciellt som jag kommer ihåg.
Har du skämt ut dig? Haha det har jag säkert ;)
Har du ljugit för en vän? Det hoppas jag att jag inte har gjort!
Har du varit ute en hel natt? Nepp
Vilken skola går du på? Väsby Nya gymnasium :D
Har någon varit elak mot dig i skolan? Haha nej :)
Hatar du någon i din skola? Inte hatar direkt :P
Har du gjort något framsteg? Japp
Har du fått MVG på något du gjort? Jaa :D
Har du träffat nya vänner? Oooh ja som tur är! Älskar dom! :D <3
Har du förlorat en vän? Jaa men det skiter jag i för jag har hittat nya bättre vänner <3
Har du haft en relation med en vän? Nej

Nästa år...
Ska jag:
Söka till Idol! haha :P
Vill jag: Att skolan ska rulla på som vanligt och sjunga mera! :D
Söker jag: Ingen aning eftersom att jag inte saknar nått just nu :)
Hoppas jag: Att jag har ett bra år, att jag har kul och lever livet :P
Tänker jag: Umgås mer med mina vänner och träna ordentligt inför sommaren och Kreta! :D
Försöker jag: Att inte hacka upp mig på små saker! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0