Filmer :)

Jag fick dubbla shrek filmer i julklapp så idag har jag vart och bytt den ena mot "Valentine's day". Annars har jag inte gjort så mycket. Tittade på halva "Harry Potter och halvblodsprinsen" i morse och nu på kvällen har jag kämpat med att lära mig fingerplocka "Fields of gold" vilket inte är helt lätt.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till fjällen! Troligtvis åker jag på Söndag och kommer hem på Torsdag om vädret tillåter som mamma säger ;) Så jag känner att det är dags att börja jobba på lite tidsinställda inlägg men just nu har jag ingen lust :P

I morgon är det ju nyårsafton vilket jag inte ser fram emot så speciellt mycket eftersom att vi bara ska vara hemma :(

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0