Dagen D! :D

I kväll är det äntligen dags för konserten! :D Jag kan ju säga att jag har längtat som en galning, speciellt de senaste dagarna då jag känner att jag fått fart på intresset igen tack vare skolkören! :D Nu är det bara att vänta på att tiden ska gå lite fortare så att jag kan få åka dit :D Eftersom att det är en julkonsert så får jag inte glömma tomteluvan heller! haha :P

När: Idag
Tid: 19.00
Var: Vilunda aulan
Låt: Winter Wonderland
Komp: Piano - Agneta, gitarr - Pelle, bas - Micke (inte säker på deras namn)
Inträde: Gratis

Ni är givetvis väldigt välkomna! Skulle vara jätteroligt och betyda mycket för mig om det kom lite folk! :D
Hare gött så kanske vi ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0