49 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år
2. Vem var den sista du träffade? Min familj vid matbordet :P
3. Hur lång är du? 178 sist jag mätte
4. Vilken var den senaste film du sett? Little Ashes med en otroligt ful Robert Pattinson!
5. Vem ringde du senast? Meine schwester
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Jag är på väg. Måste bara hitta rätt hus :P” till Tewar
7. Vad är dagens planer? Gå och lägga mig hyfsat tidigt eftersom att jag inte fick så mycket sömn i natt :P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad jag ska säga och när jag vill ha svar men oftast sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Vid matbordet
11. Vilken ögonfärg har du? Alla möjliga färger :P typ blå-grå eller nått
12. När vaknade du idag? Första gången 7.30 av larmet och andra gången 9.45 då jag blev väckt av Molly.
13. Har du någon gång hittat en katt? En katt? Nej, inte vad jag kommer ihåg :P
14. Vilken är din favoritplats? Min säng utan tvekan :P
15. Vilken plats föredrar du minst? Soprum xD
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte där jag sitter just nu xD
17. Vad skrämde dig som barn? Skrämde och skrämde vet jag inte, men jag var väldigt blyg så jag tyckte inte om barn i min egna ålder :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Stefani :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Troligtvis eftersom att jag inte vet vad det är för nått :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär men även den bärbara skoldatorn.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor :P
25. Är du social? Jadå om jag känner de jag ska vara social mot :)
26. Vilken är din favoritglass? Choklad! Mums :D
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli förvånad!
28. Tycker du om kinamat? Ja de e klart ;)
29. Tycker du om kaffe? Nej, absolut inte! haha
30. Vad dricker du till frukost? Te eller mjölk
31. Sover du på någon särskild sida? Nepp
32. Kan du spela poker? Haha nej
33. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nepp
34. Vill du ha barn? Ja
35. Kan du några andra språk än svenska? English och Deutsch
36. Har du någonsin åkt ambulans? Ja när jag var liten men bara för skojs skull :P
37. Föredrar du havet eller en pool? Pool helt klart!
38. Vad spenderar du helst pengar på? Inget (A) Jag sparar hellre :P
39. Äger du dyra smycken? Nja inte vad jag vet.
40. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fiskpinnar och potatis
41. Vem är den roligaste människan du känner? Oj! Svårt att välja. Känner ett par roliga typer :P
42. Vad har du för ringsignal? En gitarr trudelutt
43. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Haha jaa, både på vinden och i en låda på garderoben;)
44. Vart togs din profilbild för din blogg? Väsby ån tror jag :P
45. Vilken var den senaste boken du läste? Den senaste jag läste ut var Asyl.
46. Läser du dagstidningen? Ibland om den finns hemma
47. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
48. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice tror jag
49. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En liten anteckning till Molly.

Har man tråkigt så har man :P
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0