Workaholic? Kanske det!

Jag har på senaste tiden fått för mig att jag vill börja blogga igen eftersom att det är så mycket som händer i mitt liv just nu. Jag har inte bestämt mig för om jag ska fortsätta skriva här eller starta en ny blogg som inte inriktar sig så mycket till musiken. En tanke har även slagit mig att börja skriva på engelska nu när jag ska mot andra breddgrader i vår. Men vi får se hur det blir med det! Nu sitter jag i alla fall här och skriver samtidigt som jag jobbar nattskift på dagis. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om det än men det rullar på bra. Jag har numera 3 stycken jobb och pappa kallade mig idag för en workaholic. Jag vet inte riktigt om jag skulle kalla mig för det men jag tycker absolut om att ha saker att göra. Om jag ska vara ärligt så längtar jag lite till måndag. Detta på grund av två anledningar. Den första är att min juridik kurs fortsätter och jag tycker att det är så himla spännande. Den andra är att jag vill tillbaka till min familj som jag jobbar hos för jag trivs så himla bra hos dem! Men innan det är dags för det så ska jag jobba klart och köpa flygbiljetter. Spännande, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0