Långhelg och firande!


I torsdags skrev jag tenta i marknadsföring och sedan dess har jag inte haft något som jag behöver göra över huvud taget. Inte nog med det så fortsätter helgen till och med tisdag då nästa kurs inte börjar förän på onsdag. I fredags tog jag med mina småkusiner till lek och bus vilket var väldigt kul. Jag kände mig som ett barn igen när jag sprang runt och klättrade överallt. Förutom att det var väldigt roligt så var det också otroligt jobbigt vilket jag inte hade räknat med! 

På kvällen bar det av till Nacka för att spendera kvällen med två av mina kompisar från SU. När jag vaknade på lördagen var jag väl inte helt på topp och jag vad dessutom så hes att det lät som om jag var i målbrottet när jag pratade. Det var tur att jag inte behövde prata med så många den dagen för då hade jag gjort bort mig totalt! God mat, god dricka och trevligt sällskap förklarar kvällen väldigt bra! Det var precis vad jag behövde efter en lång och inte allt för rolig kurs i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0