Hmmmm!?

Det är nu mindre än två månader kvar tills jag åker till Minnesota igen. Jag har aldrig rest så mycket som jag gjort det här året och jag inte spenderat så mycket pengar heller. Innan året är slut kommer jag ha varit i Amsterdam, USA och så klart Sverige. Dessutom har jag under en enda vistelse i Amerika besökt tre olika delstater, Minnesota, Wisconsin och Illinois. 

Mamma försöker för tillfället att göra om mitt rum till den amerikanska flaggan. Jag fick dessa lakan på min födelsedag och innan dess fick jag kuddar och en filt. Hon försökte till och med få mig att köpa gardiner med små flaggor på men då sa jag stopp. Hur mycket jag än älskar Amerika så kommer mitt rum aldrig kunna efterlikna det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0