Counting days!

För 77 dagar sedan jag kom hem från USA!

För 64 dagar sedan jag började nya jobbet.

För 50 dagar sedan jag började på Universitet.

För 22 dagar sedan skrev jag min första tenta!

I morgon får jag reda på vad jag fick för betyg i första kursen på universitetet. 

Om 3 dagar ska jag sjunga på musikskolans musikcafé i Messingen.

Om 11 dagar skriver jag min andra tenta!

Om 42 dagar är det första advent. 

Om 60 dagar åker jag tillbaka till Minnesota!! Bokade idag! Jippie!!

Om 65 dagar (66 för mig) är det julafton!

Om 73 dagar är det nyår!

Kommentarer
Postat av: Anna

Awesoooome motivations!!!! *TUMMEN UPP!!*
Gött o se att du är tillbaka på bloggen ;D <3

2013-10-24 @ 20:34:33
URL: http://akl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0