Favoritsyssla?

Favoritsysslan på lördagar måste helt klart vara att experimentera i köket. Idag har jag bakat bullar till familjen och jag funderar på att smaka en faktiskt. Det är ju trots allt jag som har gjort dem. Förutom det så försökte jag mig på en muffins i mikron som blir misslyckad och chokladbollar som blev nästan perfekta. Förra veckan försökte jag mig också på nyttiga chokladbollar men de blev inte så bra. Den här gången blev de däremot väldigt goda! Lite för söta men det gör inte så mycket.

Förutom att stå i köket hela dagen så var jag på gymmet i morse med Mickan. Idag blev det bodypump och sh'bam där det dessutom var nya releaser. Testade mitt proteinpulver efter träningen och det smakade ungefär som mandelkubb. Lite halvskum smak men det gör inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0