Lions Resestipendium 2013!

Jag tänkte inleda denna kategori med att berätta lite om resan jag ska göra. För er som inte vet det så vann jag Lions Resestipendium vilket betyder jag kommer spendera större delen av min sommar i Minnesota. Jag kommer  att vara borta i lite mer än 5 veckor och av dessa så kommer jag bo hos min värdfamilj i 4 veckor och vara på ett läger med andra ungdomar från olika länder i 1 vecka. Jag ska försöka uppdatera här så gott jag kan men framförallt har jag tänkt att jag ska försöka skriva vad jag gör om dagarna i en dagbok. Jag har aldrig varit bra på den typen av skrifter så vi får se hur det kommer gå. Jag kommer dessutom vara väldigt aktiv på Instagram. Där heter jag @Tettzor om ni vill följa mina äventyr även där. Som ni ser på bilden så skrev lokaltidningen en stor artikel om mig och min resa för några veckor sedan. Om ni inte har läst den och vill det så tror jag att tidningen går att hitta på nätet. Annars är det bara att zooma in på bilden och läsa där. Mer ingående information får ni under resans gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0