Framme!

Igår var en lång dag! Började dagen kl 5.15 vilket var en timme för tidigt men jag kunde inte sova längre. Första flygresan gick bra men den var väldigt lång. När jag kom fram till Chicago fick jag reda på att mitt flyg var inställt. Det var inget jag hade räknat med så jag sprang runt och grät som en borttappad hund medan jag försökte ta reda på vad jag skulle göra åt det. Fick ringa till en snäll dam som berättade att jag var ombokad till ett plan som skulle gå kl.11 dagen efter men hon bokade in mig på ett flyg 10.15 samma kväll istället. Jag stod även på väntelista till flera andra flyg fram tills dess men jag fick inte plats på dem. Mitt flyg var dock försenat till 11.45 sa totalt sätt spenderade jag nästan 12 timmar på Chicago O'Hare. Jag var vaken i 25 timmar och kom i säng vid 3 pm min tid, vilket är typ kl. 10 på dagen för er.
 
Jag har lånat Haeleys dator så jag har inga bilder jag kan visa. Idag är det i alla fall 30 grader och blå himmel. Huset är enormt och jag ska försöka visa er hur det ser ut någon annan gang. Jag sov ganska länge och sedan gick Haeley och jag på en liten prommenad med deras hund. Det verkar som att jag kommer vara mycket utomhus de kommande veckorna så jag gissar på att jag kommer bli rätt brun. Senare idag ska vi åka och kolla på en staty som tydligen är väldigt känd här i Minnesota. Jag ska kolla om jag kan få internet på telefonen sa att jag kan visa er bilder. Men det får bli en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj låter lite läskigt att bli fast på flygplatsen men tur att du fick hjälp av en snäll dam där :) Hoppas du har det bra, verkar som att du kommer överens med barnet/barnen(?) o de övriga i familjen.
Kul att se små inlägg från dina dagar :) Ha det bäst! Kram<3

2013-06-29 @ 18:38:36
URL: http://akl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0