11 juli

Tiden bara flyger fram och jag har hur kul som helst! Jag har redan varit här i 2 veckor och det stör mig lite att jag måste åka på ett läger en av de få veckorna jag har kvar. Erick har redan börjat planera för vad vi ska göra när jag kommer tillbaka nästa sommar. Jag ska åka tillbaka vare sig du vill det eller inte mamma!

De senaste dagarna har vi varit på IKEA och Mall of America. Kunde inte åka från Mall of America tomhänt så jag köpte en tröja och 3 bodymist från Victoria's Secret. Vi har tänt en brasa på tomten, ätit enorma choklad pannkakor på IHOP till frukost och slappat. Vi hade en liten fest härom kvällen som var väldigt kul! Jag visade min musikvideo till Someday och de var väldigt impade! Haeley och jag fixade våra naglar hos några asiater som knappt kunde prata engelska. Igår kväll försökte Erick lära mig att åka longboard vilket resulterade i att han fick dra runt mig på longboarden eftersom att jag inte hade tillräckligt med balans för att åka själv. Med andra ord så har jag det sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0