Here we go!

Jag har börjat komma igång med träningen nu känner jag! Spenderade 55 minuter på crosstrainern idag efter skolan. Hade hellre gått ut och gått en sväng men det är ju så jädrans kallt ute! Så fort det blir lite varmare ska jag börja ge mig ut och gå/springa. Nu får jag helt enkelt plåga mig inomhus istället! Insåg att så fort man kommer över första spärren så är det inte så jobbigt. Problemet är ju bara att det är så sjukt tråkigt att stå på samma ställe hela tiden så det är inte så ofta jag orkar ta mig över första spärren. Därför går jag hellre ut och rör på mig. Idag tittade jag på ett glee avsnitt samtidigt så det gick bättre än jag hade trott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0