Sooool

Både igår och idag har det varit så sjukt fint väder!! Jag har varit på landet hela långhelgen men nu är jag hemma. Både igår och idag har jag legat ute och solat en stund. Det resulterade i att jag brände mig lite igår. Framförallt i ansiktet och ryggen. Nackdelen är att det kliar nu :P

Vi har en massa målare hos oss för tillfället. De har plastat in allt i närheten av fönstrena så jag ska sova hos Amanda eftersom att jag inte kommer åt min säng. Det är rätt svårt att bo i ett hus där allt är flyttat en meter från fönstret och dessutom är övertäckt i plast :P

Jag har också börjat läsa en ny bok! Sankta Psyko heter den och den ska tydligen vara jättespännande. Vi får se vad jag tycker om den. Den är i alla fall ganska lättläst så det går fort att läsa den :)


Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Hört att den ska vara riktigt bra :)

2012-05-21 @ 12:10:19
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0