Se upp i backen!

Jag ska snart dra iväg en sväng till gymmet. Det jag gillar med mina träningsrutiner är att det inte är lika jobbigt att ta sig till gymmet längre. Det gäller bara att man tar sig i kragen de första veckorna, sedan är det bara att köra! Så fort det blir lite varmare ute hade jag tänkt börja springa lite ute som komplettering till det jag gör på gymmet. Tycker inte om att springa på löpband när man inte har något annat att göra samtidigt. Finns det inget att göra medan jag springer så tröttnar jag :P

Jag fick hem lite kläder för någon dag sedan som jag gillar rätt mycket. Jag brukar inte köpa nya kläder för det är inget som jag bryr mig speciellt mycket om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0