Spelning Väsbyfestivalen


I mogron är det dags för spelning igen! Denna gång blir det under Väsbyfestivalen som blir det största jag har gjort! Jag hoppas verkligen att det kommer mycket folk för det skulle vara så sjukt kul :) Jag står på scenen vid två tillfällen. En gång själv med gitarrist och sedan en gång som doakör med ett helt band.

Tid: 11.15 och 14.30
Vart: Stora scenen utanför Messingen

Vid första tillfället ska jag sjunga min egna låt Someday och vid andra tillfället så är det ett av Väsbylåt-bidragen jag är med och körar på. Det är Andreas Morling som sjunger tillsammans med sina bandmedlemmar från Subztain. Jag tycker att det ska bli skitkul båda gångerna! Hoppas bara på att det inte spöregnar för då kommer det troligtvis inte lika många människor och tittar. Det skulle vara kul om ni ville komma förbi och lyssna på mig och oss. Har ni tid så kom gärna förvi en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0