Guitar


Foto: Jag

Här har ni ännu en av mina macro bilder som jag tog på min gitarr för ett tag sedan. Just nu sitter jag faktiskt kvar i skolan även fast vi har slutat. Torsdagar är min tidigaste dag, däremot har jag gitarrlektion direkt efter och sedan skolkör en timme efter det. Jag bestämde mig idag att jag inte skulle vara med i skolkören just nu eftersom att det känns onödigt. Det måste finnas en mening med varför man gör vissa saker för att jag ska orka göra dem och just nu finns det ingen. Jag kommer troligtvis hoppa på igen närmare sommaren men just nu är det bara irriterande att behöva vara kvar så länge i skolan för att göra nått jag egentligen inte vill. Jag tycker egentligen om att vara i skolan efter skoltid men inte när jag måste göra det fast jag egentligen inte vill.

Anledningen till att jag sitter här just nu är för att jag väntar på att bussen ska gå. Jag ska på ett spinningpass om ett tag och jag hinner inte hem emellan. På tal om träning och allt sånnt så har jag varit utan godis och liknande i snart två veckor och det var inte alls så jobbigt att sluta som jag trodde. Jag klarar mig finfint!

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Jag har varit utan godis i typ 3 månader så, ha! ;P

2012-02-03 @ 18:15:24
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0