Pankakor på en onsdag :D

Såg att Amanda hade laddat upp ett inlägg via blogg.se appen så förhoppningsvis så fungerar den nu. Ska prova imorron i skolan hade jag tänkt. Fördelen med att kunna blogga från mobilen är att jag kan göra det när som hellst. Det tar heller inte så lång tid som det gör att skriva på datorn. Jag har inte äns några bilder till er nu eftersom att jag inte har haft tid att redigera nån :P

Vi hade en lång skoldag idag och efter skulle jag och Stefani åka och träna. Självklart så hade jag glömt mitt gymkort så vi tog en sväng hem till mig först och sedan kom vi tillslut till gymmet. Vi körde lite blandat och jag blev helt slut i hjärnan :P När jag kom hem så gjorde mamma pankakor till mig :D Älskar pankakor!

Nu ska jag läsa lite eftersom att det är mycket plugg till på fredag. Lika bra att börja tidigt! Lite bra musik på pluggandet så blir det superbra. Förästen ska jag ut på ett litet äventyr på fredag, men vad det är får ni veta då ;)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0