2 dagar

Vad hände igår igentligen?? Det var iallafall kör och det känns som att det droppar av folk hela tiden så vi får se hur många vi är i slutändan. Jag ska iallafall vara med och göra lite saker både på studenten och på avslutningen så det blir kul! :)
      När jag kom hem så käkade jag och sedan sov jag i 2 timmar. Efter maten var det bara att sätta igång med matten. Idag hade jag nationella i Matte B och det var rätt svårt så vi får se hur det går med det betyget... Sen åkte jag och tränade med Stefani. Det blev dans med en as skön kille :P Sen gymmade vi lite också innan de stängde. Provade en ny grejj som jag måste prova flera gånger. Hade också på mig mina nya träningskläder och man kännde sig mycket finare i dem. Det ända som fattas nu är ett par riktiga innomhusskor. Sen var det hem och plugga mer innan det var dags för sängen.

Idag var det nationella i Matte B i 4 timmar på morgonen så jag missade kören :( Efter det hade vi egentligen håltimme men vi flyttade upp historian och slutade tidigare.

Nu väntar jag på Jennika som strax ska vara här. Vi ska på återträff på Grimsta idag så vi får se hur det blir.
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att du är med i Veckans blogg :) Meddelar dig senare när vinnaren är utsedd, Kram

2011-05-18 @ 21:28:33
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Anonym

dags att uppdatera kanske!? :p

2011-05-19 @ 08:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0