En kort dag blev lång :P

Tjena, tjena :) Var i skolan idag som vanligt, började lite senare men det sket jag i och drog till schoolish iallafall :P Vi redovisade svenskan vilket gick bra och sedan hade vi matte B. Den största skillnaden mellan matte A och B är att B är en massa nya saker som man måste lära sig och då blir det lite svårare :P Företagsekonomin var helt okej. Vi har börjat göra pappersarbetet som måste göras inför UF men bara för att lära oss. Nästa år ska vi starta alderles egna företag :D

Efter skolan gick jag direkt till solosången. Jag flyttade min lektion så nu går jag direkt efter skolan istället och det är mycket skönare :) Denna gång valde jag att gå igenom uppvärmningen vi gör och skriva upp den för att jag ska komma ihåg och lära mig den. Någon gång i framtiden lägger jag säkert upp lite tipps här :P

På väg hem ringde Molly och ville att jag skulle komma dit så jag åkte hem och käkade mellis och sedan drog jag dit en stund. Käkade där och sedan följde jag med hem till Nettan eftersom att det var där barnen skulle sova. Kom väll hem för en timme sedan och nu har jag bäddat rent min säng och städat undan lite kläder.

Nu blir det sängen!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0