Det är kallt ute!


En liten bild jag tog i går på väg till Ica ;P

Hade tänkt att jag skulle börja slänga in bilder i mina inlägg så att de blir lite roligare att läsa. Iallafall en bild varje dag men vi får se om jag håller det :P Imorse var de iallafall tiokampen och det gick väll sådär. Mickan dissade mig den lilla korven! Idag hade vi igentligen tänkt ha en lite fotografering men med tanke på att det var -16 imorse så sket vi i det. Nu är det bara -9 här hemma så det hade nog funkat iallafall :P Ikväll blir det middag hos Maria :) Vi får se vad hon har planerat in för roligt haha. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran för jag antar att Amanda inte tänker ta med sin ;P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha sry.. fin bild!! Skulle vi ha en fotografering?? :S <3

2011-02-19 @ 15:11:36
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Postat av: Therese

haha näää :P Amanda ;)<3

2011-02-19 @ 15:41:27
URL: http://musicbytette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0