Spring för livet!

Okej, vad ska jag börja skriva om? Det har inte hänt nått speciellt idag, Josse och jag kollade på nån film i morse som var rätt bra och sen satte jag mig och läste ut min 8:e bok den här sommaren om jag har räknat rätt. Funderar på att försöka ta mig egenom "Så länge vi båda andas" innan skolan börjar på måndag. Har redan läst den några gånger men den är ju så bra :P Boken jag läste ut idag heter "14 år till salu" och den var inte alls så bra som jag hade förväntat mig.

Det blev pankakor till middag och sedan var det fotbollsträning i regnet. Vi slapp i och för sig regnet medan vi tränade, istället drog det igång nu :P Det var skitjobbigt, som vanligt, men det behövs.

Nu tror jag att jag ska spela lite gitarr för det var länge sedan ;)
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0