Musik fredag + HÖSTLOV!!! <3

I dag slutade jag direkt efter matteprovet, som gick rätt så bra, och eftersom att det var pannkakor i skolan så åt vi där. Sedan tog jag bussen hem med Casandra och nu sitter jag här och har HÖSTLOV!! Jippi! :D <3

Igår när jag klickade runt lite på internett så hittade jag sveriges hemsida för skivbolaget "Universal Music" som har skrivit kontrakt med många bra artister. När jag klickade runt på sidan så fanns det ett ställe där man kunde lägga in sina egna låtar och om man gjorde det så lyssnar de på dem och sedan skriver de en kommentar. Har man tur så kan man även bli kontaktad om de är intresserade :O Så det hade jag tänkt att göra men innan det så måste jag spela in sången till mina låtar på nytt så att den blir perfekt :P

Jag hade tur idag för att Josse är inte hemma så nu ska jag sätta igång med inspelningen! Funderar kanske på att åka till Mickan på Rudbeck senare men vi får se hur det blir med det!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0