Lördag och Söndag :)

Lite dålig uppdatering här på bloggen kanske, men nu ska ni minnsan få veta vad som hännt i helgen :P

Lördag:
Dagen spenderades framför datorn om man bortser från de timmarna jag sov :P Jag skickade in "I Will Fight(Outrage)" till Universal Music så vi får se om jag får någon respons från dem :) På eftermiddagen började jag göra mig i ordning inför kvällens Halloween firande med Mickan och Sohejla. :) Jag klädde ut mig till häxa ;) På kvällen kollade vi på en skräckfilm som inte var så läskig och sedan på en glad film för att man inte skulle vara rädd efter :P Skräckisen hette "Fragile" och den glada filmen hette "Another Cinderella story". Jag kom väll hem runt 12 någon gång :) Det var en rolig kväll som jag gärna gör om :)

Söndag:
Mamma väckte mig halv 12 och så käkade jag frukost. Efter det fick jag reda på att man skulle ställa tillbaka klockan 1 timme och då blev jag sur på mamma för att jag inte fick sova länge som jag brukar :( Sedan skulle vi till mina kusiner och fira Madde som fyllde 15 igår :P

Nu färgar jag och mamma Josses hår :P Vi får se hur det blir xD
Jag har även börjat lyssna på Taylor Swift's nya skiva "Speak Now" och den är jättebra! :D

Hare gött!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0