Ett lyckat Centrum besök!

Idag åkte jag, mamma, Josse och Tobbe till centrum. Jag köpte inget men jag hittade årets nr 1 på julklappslistan! :D Det är en elgitarr i Gibson Les Paul modell. Denna är dock fejk men den ser likadan ut och är mycket billigare. Jag är jätteglad för att jag har alltid velat ha en sådan här ända nackdelen är att originalet kostar 24 000 kr och det har jag tyvär inte råd med "/ Därför får det alltså bli denna som jag redan har förälskat mig i! Jag får prata med mamma om det för om jag inte får den i julklapp så tänker jag köpa den själv :P


Gibson Les Paul fejk dock väldigt lik!
Hittas på teknikmagasinets hemsida eller genom att klicka HÄR.
Bilden är tagen från hemsidan!

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0