Sommarens projekt: Möblera om rummet dag 11!

Så här ser mitt rum ut för tillfället. Det fick bli en bild tagen med mobilen eftersom att jag inte har något program att redigera mina kamerabilder i för tillfället. Idag har det gått 11 dagar sedan jag började med mitt lilla projekt och anledningen till att det tagit så lång tid att göra så lite är för att jag var tvungen att tömma min externa hårddisk för att sedan formatera om den så att den passar i min nya dator. Sen var det bara att flytta tillbaka allt och nu är jag äntligen klar med det så nu får jag fortsätta. Jag var dessutom på landet under midsommarhelgen och hade det mysigt i värmen. Nu ska jag flytta bokhyllor!


Kommentarer
Postat av: Britt Höglöv

Tack för dina inlägg Tette. Hoppas du skriver även från USA. Kram Mormor

2013-06-25 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0