IPhone 5!

Instagram @Tettzor
 
Fick hem min IPhone 5 idag!! Jippi! Jag är superglda! Den känns väldigt mycket längre i och med att skärmen är längre men det är inte så stor skillnad faktiskt. Största skillnaden är att den här är helsvart! Min 4:a hade en silvrig kant men det har inte den här. Sitter och leker lite med den nu för att få alla appar på platts. Hade också tänkt rensa bland alla appar så att jag bara har kvar de viktigaste. En annan sak som är nytt är hörlurarna. De ser helskumma ut men samtidigt är de troligtvis väldigt mycket mer praktiska än de vanliga!

Kommentarer
Postat av: Michaela (Fotoblogg)

Laddaren är också ny ;) jag vill leka med den sen! <3

2012-09-29 @ 00:12:14
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0