Dag nr.2


Foto: Amanda Kurén
 
Kommer ni ihåg det här inlägget jag skrev i augusti om mitt och Amandas hemliga projekt?? I och med dåligt väder så har det fått ligga på hyllan och vila lite. Men idag sken solen klart och tydligt och vi hade vädergudarna på vår sida! Vi bestämde oss därför frö att återuppta projektet och bilden ovan är en liten sneakpeak från idag. Ser ni vad fint det var??
 
Jag hoppas att ni är lika nyfikna på resultatet som jag är! Som tur är för er så behöver ni inte vänta så länge på att få reda på vad det är vi håller på med! Redan imorron kommer vi berätta vad vårat lilla projekt är för något!! Se till att kika in här imorron för att inte missa nått! Amanda kommer lägga ut massa behind the scens-bilder imorron så glöm inte att kolla in hennes blogg också! Det ska bli superkul att få dela med mig av det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0