Photoshoot!

Min lediga dag har inte varit så lugn som jag trodde att den skulle bli. Gick upp tidigt för att ha utvecklingssamtal och sen tog jag en promenad hem i stället för att åka till gymmet. Efter det tog jag bussen till Amanda för att hon skulle få fota lite höstporträtt. Stannade där rätt länge och försökte plugga lite. Det slutade med att jag lekte med hennes macro objektiv till iPhonen! Bilderna blir skithäftiga, måste skaffa en sån! Ironiskt nog så spenderade jag ändå en timme i skolan. Satt och väntade där medan Amanda och Maria hade sina samtal innan jag åkte hem. Allt för att slippa plugga!


Kommentarer
Postat av: assala

Vilken fin blogg!:)
kika gärna på min blogg med & skriv gärna in en kommentar!:)

2012-10-12 @ 17:41:54
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0