Första dagen på lovet!

Startar mitt höstlov med en extra ledig dag! Hade egentligen bara en lektion idag så vi fick jobba hemma. Stefani och jag bestämde oss för att springa en runda. Som de flesta nog vet så snöade det igår vilket gjorde att det var väldigt kallt ute! Jag missade bussen som hår direkt dit så jag bestämde mig för att ta en annan. När jag kommer till stationen så står det massa polisbilar, väktare och andra säkerhetsvakter där. När jag sitter där och väntar på bussen så ser jag poliserna bära ut ett lik på en bår till en likbil. Det hade jag inte förväntat mig!

Jag var även en sväng till studion idag för att spela in lite men vi blev inte nöjda så vi ska fortsätta på måndag. Det började bra och jag lyckades koppla allt rätt. Sen helt plötsligt får vi inte in något ljud från gitarren och efter många försök så kom jag på att batteriet i gitarren tog slut i onsdags på spelningen. Så då var det bara att gå på batterijakt. Till slut funkade allt igen och då va det bara att köra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0