My picture!

Den här helgen har jag gjort både det ena och det andra. Började med att vara sängliggande hela lördagen. Jag brukar inte bli sjuk så jag blev lite överraskad när jag mådde dåligt på lördagen. Det varade däremot bara under dagen i stort sätt så nu mår jag bättre. Blev dock förkyld också och det sitter kvar. Hoppas att det försvinner snart för det är väldigt jobbigt att gå i skolan när man är förkyld. Dessutom är det snart dags för konsert och då måste man ju vara frisk!

Min bild va med i lokaltidningen som kom ut idag. Det va lite halvskojj tycker jag. Om man taggar bilder på instagram med #viivasby så finns det en chans att de lägger upp bilden i lokaltidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0