Text

Igårkväll satt jag i flera timmar och la över det mesta av det jag hade på min dator till en extern hårddisk så att jag kunde lämna in datorn idag. Det var något fel på word så hela datorn instalerades om. Jag sitter därför och instalerar lite program och ser till att datorn ser ut som den gjorde förut. Efter skolan gick jag med Amanda och blev fotad bland körsbärsblommorna i träden. De är väldigt rosa och fina just nu så man får passa på :)

Imorgon har vi nationella i engelska B på morgonen. Hoppas att det kommer gå bra! Sen är det helg igen. Känns som att det är tisdag idag eftersom att vi var lediga två dagar denna veckan. Trots det ska det bli skönt med helg igen. Jag vill sova :P

Har tyvär inga bilder på datorn just nu eftersom att den är tömd så ni får klara er utan :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0