Slut på ledigheten!

Igår morse vaknade jag av att jag undrade varför min säng inte tog slut när jag vände mig om. På landet har vi väldigt små sängar så jag förstod inte varför kanten inte kom när jag vände mig om :P Skumma tankar man har på morgonen.

Mamma tog ner mina sommarkläder från vinden idag så imorron blir det till att prova bikini och shorts efter skolan. Jag har även bestämt mig för att jag ska inviga mina nya jeans imorgon :)

Idag har jag varit hos mina kusiner och hälsat på för de har köpt en valp. Sen på kvällen käkade vi kinamat så jag är fortfarande proppmätt! Jag tvingade pappa att låta mig köra fram och tillbaka till kinarestuarangen :) Jag känner mig skitduktig när jag kör även fast det kanske inte går så jättebra ;) Vi tog i alla fall en omväg genom rotebro och runby innan vi kom fram till restaurangen. Jag parkerade utanför skolan och för första gången så blev det faktiskt rakt! En sak jag måste komma ihåg är att ta ut bilnyckeln när jag går ut. Jag är van med att pappa och jag byter plats och då är det han som tar nyckeln. Men det kommer nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0