Run Forest, Run!

Idag har jag hunnit skriva klart ett arbete som ska in imorgon och mer än hälften på ett annat arbete som ska in på söndag. Det känns väldigt skönt att vara så pass klar med allt som jag är just nu. Det ända som krävs är att man tar tag i sakerna och börjar någonstans. Du brukar resten rulla på rätt bra för mig :)

Idag var jag ute på en lååång springtur. Just nu har vi en idrottsuppgift som får ut på att mäta något en gång och sedan mäta igen och se om man har förbättrats något. Jag valde att springa nästan 6 km och första gången vilket var för ca 4 veckor sedan sprang jag på 43 min. Idag sprang jag samma sträcka på 36 minuter. Det var sjukt jobbigt att springa men jag klarade det! När jag kom fram slängde jag mig på gräset och låg där ett tag. Hela min kropp dunkade som jag vet inte vad. Nu är det i alla fall över så jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0