Good day!


Tagen med IPhone 4s och redigerad i Pictureshow och Instagram

Idag har jag varit jätteduktig och tränat väldigt länge. Cyklade till och från gymmet för att komma dit snabbare. Vi fick sluta tidigare idag i skolan för vi hade ingen tyska så då passade jag på att dra iväg lite tidigare. Väl där körde jag kondition i 1 timme innan Stefani kom och körde styrka i 1 timme med mig.

I morse hade jag en körlektion igen och det gick väldigt bra jämfört med igår när jag körde med pappa. Det var i alla fall rätt så tidigt på morgonen och bilen tvingade mig att blåsa i alkohollåset. Hade jag inte gjort deet så hade jag inte kunnat starta bilen. När jag var klar gick jag och störde Amanda på hennes lektion och satt där en stund. Vi fick också reda på att vi inte hade någon tyska så då letade jag rätt på min sångpedagog. Det blev en väldigt lång sånglektion idag eftersom att jag fick sluta tidigare och därmed flyttade fram lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0